czwartek, 1 października 2015



Przeczytane książki:

  • Ten jeden rok ( 368 )
  • Ten jeden dzień ( 384 )
  • Alicja królowa Zombi ( 448 )
  • Ostatnie dni Królika ( 400 )
  • Doceń siebie ( 264 )
  • Doktor Dolittle ( 146 )
  • Stary człowiek i morze ( 200 )
  • Kamizelka ( 7 )
  • Fangirl ( 464 )
  • Lato koloru wiśni ( 548 )

Do dokończenia w październiku:

  • Wszechświaty Pamięć ( 28 )
  • 7 razy dziś ( 43 )
To daje razem 330 stron czyli  110 stron dziennie.

Najcudowniejszym wydarzeniem w tym miesiącu była premiera płyty Lany Del Rey Honeymoon!

Słuchałam ją codziennie i znam wszystkie piosenki na pamięć, dlatego to jest mój najogromniejszy ulubieniec tego miesiąca. Najlepszym filmem był Expelled - jedyny film jaki oglądałam w tym miesiącu. Obejrzałam za to świetny serial, który niestety został przerwany po 2 sezonie. Mowa tu o Hit the floor!
Więcej chyba dużo się u mnie nie działo. Byłam w szpitalu, leżałam chora w łóżku a wczoraj cudem nie skręciłam sobie kostki - to u mnie normalne :) 
Nawiązałam też współprace z 3 wydawnictwami z czego jestem strasznie zadowolona!

Liczba obserwatorów: 114
Liczba wyświetleń: 11194
Liczba postów w miesiącu: 9

Buziaki i do następnego wpisu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger