środa, 28 października 2015

Nie mam się w co ubrać! MiniRecenzja




Tytuł: (Nie) mam się w co ubrać
Autor: Karolina Gliniecka
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: 19 listopada 2014

Moja ocena: 10/10




Ile razy stałyście przed szafą i narzekałyście, że nie macie się w co  ubrać? Znam wasz ból, ponieważ takich sytuacji było o wiele za dużo.  Jednak ja, nie mogę nawet palca wcisnąć do mojej szafy -  tyle mam tych klamotów. Pewnie żaden chłopak mnie nie rozumie! 



Na rynku książki jest naprawdę wiele tego typu poradników. Czemu wybrałam akurat ten? Karolina Gliniecka to jedna z pierwszych polskich blogerek modowych. Jej stylizacje pojawiły się na okładkach najlepszych magazynów modowych. Mistrzyni dopasowywania ubrań do figury!
W książce możemy znaleźć rodzaje swetrów, spodni, kołnierzyków oraz innych części garderoby oraz porady związane z figurą oraz co z czym łączyć. Pokazane też są gotowe stylizacje, porady od autorki oraz ciekawostki modowe. Jak dla mnie Francja elegancja!


Mogłabym się rozpisywać jak pięknie ta książka jest wydana i jak cudownie uwielbiam bloga taj pani, jednak wiem, że zanudziłabym was na śmierć, ponieważ nie każdy interesuje się modą.
Polecam tę książkę dziewczyną, które mają ochotę zmienić coś w swoim wyglądzie, miłośniczką poradników oraz pięknie wydanych książek ( tu zaliczam siebie :) oraz wszystkim fanom Charlize Mystery! Buziaki!


Dziękuję za ksiażkę wydawnictwu Sine Qua Non!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger