piątek, 9 października 2015

MiniRecenzja + Book Tour!




Tytuł: Ten jeden dzień
Autor: Gayle Forman
Seria: Ten jeden dzień #1
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data wydania: lipiec 2015

Moja ocena: 5/10




,,To odwaga wkroczyć na nieznane terytorium."

Allyson ma dosyć bycia Allyson. wolałaby być Ali. Lub Allys. Obojętnie, byle tylko nie Allyson - cichą kujonkom bojącą się wszystkiego. Jednak nigdy nie sądziła, że dzięki nieznajomemu stanie się Lulu. Tą odważną, pewną siebie i piękną Lulu. Jednak nic nie trwa wiecznie. Jej sen w ciągu 24 godzin może zamienić się w koszmar. Czy da radę się z niego obudzić?


,,Cały świat to scena,

A ludzie na nim to tylko aktorzy.
Każdy z nich wchodzi na scenę i znika,
A kiedy na niej jest, gra różna role."


Chcę zaznaczyć, żebyście nie brali tej recenzji na serio. Moje doświadczenia z Panią Forman nie są dobre i pewnie nigdy nie będą bo nie podoba mi się jej styl pisania. Powieść była na pewno lepsza niż ,,Zostań, jeśli kochasz" jednak nie była rewelacyjna. 


,,- Miłość to znamię? [...]

- To coś, co nigdy nie zniknie, nieważne jak bardzo byś chciała."


Pierwsza część książki niezmiernie mi się spodobała. Mogę nawet powiedzieć, że była swojego rodzaju inspiracją. To w niej Allyson poznaje Willema i wyjeżdża z nim na jeden dzień do Paryża. 
Druga część opowiada o studiach Allyson i o innych rzeczach, które byłyby spojlerem. Jednak to było kompletnym pomyleniem. Nigdy tak się nie wynudziłam. Powinnam chyba rzadziej sięgać po książki romantyczne.


,,Pokazał mi, jak się zgubić, a potem ja sama, pokazałam sobie, jak siebie odnaleźć."

Styl był znośny, bohaterowie przeciętni. Fabuła byłaby genialna gdyby autorka jej nie skopała. 
Żeby nie było, że daję wam dziś tylko MiniRecenzję...
Ogłaszam Book Tour!
Mój kochana Pati z bloga Fluff- My life my amazing story postanowiła wysłać mi wspaniałą powieść - Czas Żniw- i tym właśnie gestem rozpocząć book tour. Jeżeli jesteście chętni piszcie w komentarzach u mnie pod tym postem lub u Pati pod jej notką na ten temat.
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger