niedziela, 6 września 2015

,,Rozwiń skrzydła i leć!"





Tytuł: Treasure Yourself 

Autor: Miranda Kerr
Gatunek: poradnik
Wydawnictwo:  Iuvi
Data wydania: 8 kwietnia 2015

Moja ocena: 9/10




,, Zabieram Cię w drogę do odkrywania samej siebie, byś mogła zobaczyć, jak niesamowita naprawdę jesteś. "


Prawdopodobnie większość nastolatek wie dobrze kim jest Miranda Kerr. Światowej sławy modelka, żona Orlando Blooma i mama małego Flynna. Lecz oprócz tego jest również inteligentną i wykształconą kobietą, która kieruje się w życiu swoimi zasadami i jest pewna swoich decyzji. W  ,,Doceń siebie" opisuje swoje wzloty i upadki oraz lekcje jakie z nich wyniosła.

,, Każda moja myśl kreuje moją przyszłość. "

Książka dzieli się na trzy części. 
W pierwszej czytamy o doświadczeniach Mirandy, jej dzieciństwie, pierwszych krokach w modelingu oraz poznajemy jej zdanie na różne tematy. Na koniec każdego rozdziału modelka zadaje nam pytania co strasznie mi się spodobało! 
Druga część to prywatne zdjęcia celebrytki oraz krótkie komentarze do nich. Dzięki temu poznajemy jej życie "od kuchni".
Trzecia część to zbiór ulubionych afirmacji Mirandy. Wiele z nich dodałam do mojej listy ulubionych cytatów. Są naprawdę cudowne.

,, Podejmując działanie, nie ma rzeczy niemożliwych. "

Okładka książki jest tak śliczna, że zrobiłam jej jakiś milion zdjęć i umieściłam chyba na wszystkich portalach społecznościowych jakie posiadam. W środku jest równie tak samo piękna jak i na zewnątrz. Niestety będę musiała się z nią na jakiś czas rozstać, ponieważ pożyczam ją mojej przyjaciółce.

,, Sama stwarzam w swoim życiu nowe możliwości. Każdy mój oddech, myśl i działanie kształtuje mój świat. "


Warto mieć tę książkę na swojej półce i sięgać po nią w gorszych chwilach, lub gdy dręczą nas jakieś problemy. jest to jedna z tych książek co działają lepiej niż lekarstwo. Totalny must have!
Buziaki!


Za możliwość przeczytania tej cudownej książki dziękuję wydawnictwu IU.VI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger