sobota, 12 września 2015

,,Nie wyrzekaj się mnie, tak jak ja wyrzekłem się ciebie. Proszę."




Tytuł: Through the Zombie Glass
Autor: Gena Showalter
Seria: Kroniki Białego Królika #2
Wydawnictwo: HarperCollins
Data wydania: 21 maja 2014

Moja ocena: 5/10




,,Życie wydaje się w jednej chwili doskonałe, a w drugiej wali się w gruzy."

Po ataku Zombie, Alicja zaraża się dziwną chorobą. W jej ciele oprócz niej samej mieszka intruz. Intruz, który chce sprowadzić Alicję na złą stronę. Dziewczyna staje się zagrożeniem dla siebie i sowich bliskich. 


,,-Przestań mnie uwodzić.

-Dlaczego? Działa? 

-Owszem, jeśli chcesz, żebym cię dźgnęła nożem.
-Pozwalałem dziewczętom na gorsze rzeczy."


Będzie to bardziej mini recenzja, ponieważ książkę czytałam dość dawno i emocje z nią związane dawno opadły. 
W tej części emocje poszły w odstawkę i zrobiły miejsce prawdziwej akcji. Praktycznie ciągle coś się działo. Pojawiły się nowe zagrożenia a stare przybrały na sile. Uwielbiam pędzącą na łeb i szyję akcję, więc to był dla mnie ogromny plus.


,,-Kitty Kat-oznajmił na nasz widok.

-Palant.-odcięła się Kat. (..)

-Co tym razem zrobiłem?
-Nic. Pomyślałam sobie, że się wścieknę, ot tak sobie i wprowadzę trochę ożywienia do naszego związku. Za bardzo śniedziejemy."


W tej części pojawiło się kilku nowych bohaterów. Jednym z nich był Gavin, którego nie da się nie polubić. Jednak wraz z cudownym chłopakiem przyjeżdża była dziewczyna Cole'a co jak możecie się domyślić troszkę komplikuje sytuację. Gdyby tego było mało, Alicja zaczyna mieć dość dwuznaczne wizje z Gavinem. 
Okładka pierwszej części nie zachwyciła mnie, ale nie była też brzydka. Ta jednak jest totalnie przerażająca! Mina dziewczyny - Alicji i jej makijaż przyprawiają o dreszcze! Niestety okładka trzeciej części jest jeszcze gorsza... ale o tym wspomnę w recenzji Alicji Królowej Zombi.


,,Jeśli więc możesz stać się silniejsza, to można też sprawić, że staniesz się słabsza."

Mam nadzieję, ze nie zlinczujecie mnie za taką miniaturową recenzję. Obiecuję, że niedługo pojawi się coś bardziej treściwego. 
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger