środa, 17 czerwca 2015

Courtship book tag


Nominowała  mnie do niego Pati z bloga Fluff - Me and books prawie miesiąc temu, ale przez natłok zajęć i wyjazd do Londynu nie miałam czasu wykonać go wcześniej. Na szczęście przyszła do mnie chwila wytchnienia i właśnie się za niego zabieram.


Faza 1 : Zauważenie
Książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.
Nie oceniam książek po okładkach, lecz jeśli miałabym wybierać to Pretty Little Liars zasłużyło na to miejsce. Moja koleżanka ze szkoły podstawowej zaczęła czytać tę serię. Zaciekawiła mnie ta piękna okładka więc zaczęłam szperać w internecie i czytać o czym jest fabuła. Tak zaczęła się moja przygoda nie tylko z serią książek, ale również ze wspaniałym serialem o tym samym tytule.

Faza 2 : Pierwsze wrażenie
Książka, którą kupiłam ze względu na opis.
Hah, ten tag chyba nie należy do moich ulubionych, ponieważ to kolejne pytanie na które nie umiem odpowiedzieć. Nie czytam opisów. Czytam recenzje i dzięki nim decyduję się na kupno książki. Jednak chyba mogę tu zaliczyć Rywalki,  ponieważ kupiłam ją po tym jak moja przyjaciółka streściła mi początek. 

Faza 3 : Słodkie rozmówki
Książka ze świetnym stylem pisania.
Skoro naginałam odpowiedzi w pierwszych dwóch pytaniach to nic się nie stanie jak zamiast książki podam autora. John Green to chyba mój ulubiony autor o czym wiedzą chyba wszyscy. Jego styl jest cudowny, szkoda tylko, że fabuła jak w operze mydlanej. 

Faza 4 : Pierwsza randka
Pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Wiele takich było, ponieważ nie lubię żyć w niepewności i od razu po przeczytaniu pierwszej części zamawiam następną. Niestety w przypadku Czerwonej Królowej nie miałam takiej możliwości, chociaż bardzo chciałam.

Faza 5 : Nocne rozmowy telefoniczne
Książka przy której przetrwałaś noc.
Zdecydowanie i jednogłośnie Igrzyska Śmierci które tak naprawdę pochłonęłam jednym oddechem. Nie jadłam, nie piłam, nie spałam. Czytałam.

Faza 6 : Zawsze w myślach
Książka o której nie możesz przestać myśleć.
Kusi mnie by znów nagiąć zasady i podać książkę o której swojego czasu dużo myślałam, jednak koniec z tym. Pytanie jasno czarno na białym i muszę odpowiedzieć. w ostatnim czasie sporo myślę o The universe versus Alex Woods. Książkę posiadam w języku angielskim, dlatego czytanie jej odkładam na wakacje.

Faza 7 : Kontakt fizyczny
Książka, którą kochasz za towarzyszące feelsy.
Myślę, że takich książek było sporo, lecz jedna zapadła mi najbardziej w pamięć. Pewnie pomyślicie, że jestem dziwaczką, ponieważ w tej kategorii wygrywa Akademia Pana Kleksa. Po tym jak babcia skończyła mi ją czytać zrobiłam histerię nie z tej ziemi. Płakałam pół wieczoru i lamentowałam, że teraz nie mam co czytać, że mój cały świat się zawalił (miała może z 5 lat podkreślam :). W końcu moja babcia się zlitowała i zaczęła mi ją czytać jeszcze raz. 

Faza 8 : Spotkanie z rodzicami
Książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.
Zależy od charakteru tej osoby. Nie mogę polecić tej samej książki mojej mamie i mojej przyjaciółce. Tak naprawdę jedynie Biblię i Encyklopedię mogę polecić każdemu.

Faza 9 : Myślenie o przyszłości
Ksiażka, którą wiesz, że będziesz czytała wiele razy w przyszłości.
Tak samo jak w pytaniu wyżej. Tylko te dwie pozycje będę czytała wiele razy w nawet dalekiej przyszłości. Nie lubię czytać książek po kilka razy i zdarza mi się to bardzo rzadko. 

Faza 10 : Dzielenie się miłością
Nominuję Ciebie czytelniku. Nie krępuj się. Jeżeli nie robiłaś / robiłeś tego tagu na swoim blogu zrób go i koniecznie do mnie napisz. Chętnie przeczytam twoje odpowiedzi. Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 What are you reading, Juliet , Blogger