czwartek, 30 czerwca 2016

Książki, bez których nie byłoby wakacji


Hej kochani! 
Pierwszy wakacyjny post w tym roku! Zostałam nominowana przez Patrycję do tagu 10 ksiązek, które chcę przeczytać przez wakacje. Nie przedłużając, zaczynamy!


1. Oddam ci słońce - Jandy Nelson
O tej książce słyszałam tak wiele pozytywnych opinii, że nie wyobrażam sobie nieprzeczytania jej w wakacje. Leży już w torbie, którą jutro zabieram na obóz. 


2. Wszystkie jasne miejsca - Jennifer Niven
Podobno wyciskacz łez. Jestem ciekawa, dlaczego wszyscy tak histeryzują kiedy mówią o tej powieści. Jest tak pięknie wydana, że musi się znaleźć u mnie na półce. 



3. Złodziej pioruna - Rick Riordan
Czeka już na półce! Wiem, że to nie tłumaczy, czemu jeszcze nie przeczytałam Percy'ego, ale obiecuję, naprawię to w wakacje! 


4. Harry Potter i kamień filozoficzny - J.K. Rowling
Wiem, ze to wstyd przyznać się, że nie czytałam a nawet nie oglądałam serii o  najbardziej znanym czarodzieju na świecie, ale skoro nadrabiam w wakacje "klasyki" to warto sięgnąć po Harrego.



5. Troje - Sarah Lotz
Dostałam tę książkę od Patrycji - tak, tej, przez którą zostałam nominowana do tagu. jej opis jest bardzo intrygujący i myślę, że zabiorę ją ze sobą kiedy pojadę w góry z rodzicami. Jest bardzo w stylu mojego taty, więc pewnie będziemy czytać ją na zmianę.



6. Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte
Moja kochana przyjaciółka Wiktoria bardzo polecała mi tę książę. Według niej bije na głowę Dumę i uprzedzenie. 




7. Wybacz mi Leonardzie - Matthew Quick
Rok temu w wakacje przeczytałam Prawie jak gwiazda rocka tego autora. W tym roku obiecałam sobie, ze przeczytam kolejną książkę Matta i padło właśnie na tę.


8. Linia serc - Rainbow Rowell
Pomimo okropnego polskiego wydania postanowiłam zakupić kolejną książkę mojej ukochanej autorki. Poszukuję okazji by kupić ją w angielskim wydaniu jednak jak na razie muszę zadowolić się tym co mam.



9. Me before you - Jojo Moyes
Must have. Piękny Sam Claflin na okładce przekonuje mnie do przeczytania tej powieści. Myślę, ze będzie idealna do czytania w ponure deszczowe dni, które nadejdą wraz z końcem sierpnia.


10.  Forrest Gump - Winston Groom 
Nie oglądałam filmu, jednak wiem co nieco z opowiadań mojego taty. Myślę, ze zakocham się w tej książce. Idealna na sam koniec lata. 




Do tagu nominuję Patrycję, Alaskę oraz Lunatyczkę
Ich blogi czytam w ostatnim czasie nałogowo! Dziewczyny, mam nadzieję, ze poznam wasze wakacyjne plany! 
Buziaki!




Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka