poniedziałek, 16 maja 2016

Darmowy stosik!



Hej kochani!

Ostatnio przyszło do mnie dość sporo książek i pomimo, że nie lubię robić stosików to postanowiłam wam je pokazać, ponieważ większość dostałam praktycznie za darmo. Nie chodzi mi tu o egzemplarze do recenzji,ale o wymiany! Ich tytuły napiszę na różowo. Chcę wam o nich troszkę więcej powiedzieć, obalić mity i ostrzec przed niebezpieczeństwami. Piszcie czy macie ochotę na taką notkę!
Wszystkie cudeńka zdobyłam w czasie: koniec kwietnia - połowa maja. Zapraszam!





1. Geneza - Jessica Khourty
2. Miasto kości - Cassandra Clare
3. Saga księżycowa Scarlet - Marissa Meyer
4. Wróżbiarze - Libba Bray







5. Łza - Lauren Kate
6. Ja diablica - Berenika Miszczuk
7. Ja anielica - Berenika Miszczuk
8. Tajemnica diabelskiego kręgu - Anna Kantoch
9.  Tajemnica nawiedzonego lasu - Anna kantoch







10. Bóg nigdy nie mruga - Regina Brett
11. Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
12. Sposoby francuzek na urodę - Anne Ghesquiere, Merie de Foucault
13. Księga dziwnych nowych rzeczy - Michel Faber




14. Traktat tortur - Lemony Snicket
15. Przykry początek - Lemony Snicket
16. Wyklęta - Joss Stirling
17. Znajdę Cię, Crystal - Joss Stirling
18. Dla nas zawsze będzie lato - Jenny Han
19. Tego lata stałam się piękna - Jenny Han



Jeśli chcecie wiedzieć jak zdobyłam te różowe cudeńka koniecznie dajcie znać w komentarzach. Buziaki!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka