piątek, 1 kwietnia 2016

Wszystko co dobre, szybko się kończy... podsumowanie marca!

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem marca. Nie był to tak udany miesiąc jak styczeń czy luty, ale biorąc pod uwagę moje przygotowania do egzaminów gimnazjalnych, nie poszło mi tak źle.

Przeczytałam 6 książek a były to:

  • Szklany tron - Klik do recenzji
  • Korona w mroku - Recenzja powinna się pojawić w przyszłym tygodniu. 
  • The Coincidence of Callie and Kayden - Klik do recenzji
  • The Redemption of Callie and Kayden  - Nie widzę powodu do pisania recenzji, ponieważ moim zdaniem druga część niczym nie różni się od pierwszej.
  • Plaga samobójców 
  • Kuracja samobójców - pojawi się recenzja obu części, kiedy tylko znajdę czas by ją napisać.
Powinnam się wstydzić, ponieważ w tym miesiącu pojawiły się tylko trzy posty, ale obiecuję, że po 20 kwietnia stanę się najbardziej aktywną blogerką w całej blogosferze!

Praktycznie cały marzec byłam chora i do szkoły chodziłam w kratkę. Później miałam multum zaległości. Jednym słowem, marzec był miesiącem nieskończonej nauki. Nie mogę doczekać się egzaminów gimnazjalnych, ponieważ mam dosyć egzaminów próbnych jakimi nas maltretują nauczyciele. 

Miłością mojego, życia w tym miesiącu był Arrow, którego zaczęłam oglądać kiedy byłam chora i totalnie się wciągnęłam. Nie uwierzę, jeżeli któraś z was stwierdzi, że on nie jest przystojny!

 I oczywiście moja ukochana muzyka! W tym miesiącu nie było tego zbyt wiele, głowinie piosenki, które pojawią się na Eurowizji, ale myślę, że o tym napiszę wam osobny post.


To już chyba wszystko na dzisiaj! Jestem ciekawa jak wyglądał wasz marzec. Piszcie też koniecznie w komentarzach czy chcielibyście by na blogu zaszły jakieś zmiany! Szczerze moi drodzy, szczerze!
Buziaki!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka