środa, 16 marca 2016

Sto Lat! + Konkurs


Hej Kochani!

Dzisiaj 16.03.2016 mój blog obchodzi swoje pierwsze urodzinki! Z tej okazji chciałabym wam z całego serca podziękować i dlatego zorganizowałam konkurs!

Wygrać można książki, które dla mnie były "pierwsze":

"Kłamczuchy" to pierwsza część tej wspaniałej sagi oraz pierwsza książka, która mnie oczarowała.
"Elementarz stylu" to pierwszy poradnik modowy, który otworzył mi oczy i uświadomił, że ubrania nie muszą być moim wrogiem.
"The Universe versus Alex Woods" to moja pierwsza książka przeczytana w języku angielskim.
"Bóg nigdy nie mruga" to pierwsza książka, która tak diametralnie zmieniła moje patrzenie na świat i otworzyła mi oczy!
"Looking for Alaska" to pierwsza książka Johna Greena jaką przeczytałam. Jest to mój ulubiony autor, właśnie dzięki tej powieści.

Żeby wziąć udział w konkursie, trzeba

  • Zaobserwować mojego bloga
  • Wstawić baner i link do konkursu na swojego bloga
  • Polubić stronę bloga na FB
  • Polecić mi książkę, która była waszą "pierwszą" (opcjonalne)

Baner:



Wzór zgłoszenia

Zgłaszam się
Obserwuję: 
Link do bloga z banerem:
Email: 
Wybieram książkę:
Polecam:


Konkurs trwa do 16 kwietnia 2016
Zwycięzca dostanie nową książkę, prosto ze  sklepu. Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka