poniedziałek, 29 lutego 2016

Podsumowanie miesiąca



Hej kochani!
Luty okazał  się być bardzo udanym miesiącem. Czytałam naprawdę sporo, ponieważ byłam chora i leżałam w łóżku prawie całe ferie. Ich tytuły znajdziecie w zakładce "100 książek w 2016".
Podsumowując przeczytałam w lutym 5535 strony czyli około 190 stron dziennie.

Mam kilka piosenek, bez których nie przeżyłabym tego miesiąca:


Wreszcie jestem na bieżąco z Teen Wolfem! Zawsze zalegałam z kilkoma odcinkami, ale starałam się wszystko nadrobić i dałam radę! Totalnie wciągnęłam się w ten serial! Szkoda tylko, że nie ma Isaaca...

 Nie wiem czy pamiętacie, ale miałam przestać kupować książki, ponieważ na półce mam całe tabuny do przeczytania. Zaskoczy was więc penie fakt, że kolejny post będzie stosikiem i to dość sporym ( uzależnieeeenie!)
Zbliżają się również urodziny bloga, więc wyczekujcie jakiegoś super ekstraśniego konkursu!
Postanowiłam, że od marca będę dołączać do recenzji muzykę jaką słuchałam podczas czytania danej książki. To może brzmieć dość dziwnie, ale uwierzcie mi - będzie ekstra!

Strasznie przepraszam, że tak rzadko tu jestem. Mam dość mało czasu wolnego, dlatego proszę zostawiajcie linki do waszych blogów w komentarzach - będzie mi o wiele łatwiej.
Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka