sobota, 23 stycznia 2016

Więcej ksiązek kochani!


Hej kochani! Przysięgam, że nie planowałam powiększania mojej kolekcji i zamierzałam oszczędzać pieniądze ale... no tak samo wyszło. Na zdjęciu brakuje 2 książek, które aktualnie nie znajdują się u mnie. Zapraszam!





Pierwsza pozycja to cała seria After, którą zamówiłam na noworocznych przecenach w księgarni Matras za 70 zł. Moim zdaniem to naprawdę dobra cena za 4 cudeńka. Przeczytałam je już a recenzja znajduje się na moim blogu.


Książkę Wayward Pines. Szum dostałam od mojej Pati z bloga. Postanowiłyśmy zrobić sobie małe prezenty na Boże Narodzenie. Paczka niestety przyszła już po świętach. Powieść czeka w kolejce do przeczytania. Wiem, że powstał serial na podstawie książki.





Następnie jest ,,Ostatnie lato w Nebrasce". Książka to egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Media Rodzina. Zamierzam przeczytać w przyszłym tygodniu.




,,Password" to kolejna genialna książka, którą dostałam do recenzji od wydawnictwa Dreams. Recenzja pojawi się prawdopodobnie we wtorek. 




Trzecia część przygód Gregora właśnie miała premierę a ja odstałam ją od wspaniałych ludzi pracujących w wydawnictwie IUVI. Recenzja znajduje się już na blogu!



,,Podaruj mi miłość" dostałam na święta i już dawno przeczytałam. Bardzo mi się podobała, ale stwierdziłam, że nie będę was torturować kolejną recenzją tej ksiażki. Praktycznie wszyscy ją teraz czytają a w internecie znajdziecie miliony jej recenzji.

Na święta dostałam też genialny ,,Elementarz stylu" autorstwa Kasi Tusk. Książka jest przepięknie wydana a w środku znajdują się miliony zdjęć oraz odpowiedzi na wszystkie pytania zadawane przez kobiety. 


Do recenzji od Harper Collins dostałam książkę ,,Jak najdalej stąd", która aktualnie znajduje się w mojej szafce szkolnej, ponieważ zapomniałam zabrać jej na weekend do domu. Jestem w trakcie czytania i powinnam ją niedługo skończyć, dlatego wypatrujcie recenzji.

Na zdjęciu brakuje równianin dziennika Reginy Brett, który leży w mojej szkolnej torbie. Jestem w nim po prostu zakochana! Przecież znacie moją miłość do tej autorki.


Akurat dzisiaj doszła do mnie jeszcze jednak paczka, więc dopisać tu mogę cztery książki, które zamówiłam na stronie wydawnictwa Znak.
Pierwsza z nich jest dla przyjaciółki. Niedawno premierę miała ostatnia część jednej z lepszych serii autorstwa Colleen Hoover ,,Ta dziewczyna". Nie jestem pewna czy mam ochotę na kolejną część - boję się, że zepsuje moje zdanie na temat tej serii. Możliwe, że kiedyś ją pożyczę jednak jak na razie przede mną kolejne trzy cudeńka.

Nie wiem czy wiecie, ale jestem totalnie zakochana w serii Pretty Little Liars. Śledzę losy bohaterek od prawie 4 lat i jestem na bieżąco z serialem, ale troszkę zalegam z książkami. Dlatego postanowiłam skorzystać z promocji i zamówić brakujące części. Takim oto sposobem mam teraz na półce część pierwszą ,,Kłamczuchy", piętnastą ,,Toksyczne" oraz szesnastą ,,Mordercze". 
Spytacie pewnie "Jakim cudem mogłaś przeczytać części od 2 do 14, nie znając części 1?". Otóż pierwszą część czytałam wieki temu w wersji elektronicznej, ponieważ bałam się, że nie przypadnie mi do gustu. Potem cały czas czekałam na promocje, aż cena spadnie i będę mogła uzupełnić kolekcję. Takim sposobem 1 kupiłam za 19 zł a 15 i 16 za około 26 zł.


Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ponieważ nie mogę zmusić się do sięgnięcia po jakąkolwiek książkę. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale mam nadzieję, że szybko minie. Buziaki!







Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka