środa, 30 grudnia 2015

Nowy Rok, nowe postanowienia


Hej kochani!
Ostatni post w tym roku!
Powinnam zrobić jakiś kreatywny tag czy coś w tym stylu, ale dziś przychodzę do was jedynie z podsumowaniem grudnia i ogólnie całego roku 2015.



Książki przeczytane w grudniu:
1. Agnieszka Tomczyszyn Ezotero ( 266 stron ) *recenzja niedługo*
2. Paola Capriolo Porządek Rzeczy ( 208 stron ) *recenzja*
3. Marie Lu Legenda. Rebeliant ( 300 stron ) *recenzja niedługo*
4. Jus Accardo Denazen. Dotyk ( 340 stron ) *recenzja*
5. Jasper Fforde Ostatni Smokobójca ( 311 stron ) *recenzja*
6. Jasper Fforde Pieśń Kwarkostwora ( 310 stron ) *recenzja niedługo*
7. Ransom Riggs Osobliwy dom Pani Peregrine ( 400 stron ) *recenzja*
8. Zebrane przez Stephanie Perkins Podaruj mi miłość ( 430 stron ) *w blogosferze są miliony recenzji tej książki, nie czuję się zobowiązania do pisania kolejnej*
9. Ember in the ashes ( 500 stron ) *recenzja niedługo*

To daje razem 3065 czyli około 99 stron dziennie. Myślę, ze to dobry wynik i jestem z siebie zadowolona. Wbrew temu jak większość z was myśli nie czytam szybko. Wręcz przeciwnie - czytam bardzo wolno. 

***********************************************************

Ubiegły rok "blogerski" mogę nazwać udanym. Jestem bardzo roztrzepaną osobą i nie umiem planować kiedy pojawi się to a kiedy to. Wszystko piszę i wstawiam spontanicznie. Tym moim brakiem zorganizowania udało się przygarnąć 142 obserwatorów oraz 18 tysięcy wyświetleń. Bloga zaczęłam prowadzić w marcu, więc nie minął pełen rok. Udało mi się również współpracować z 6 wspaniałymi wydawnictwami, którym bardzo dziękuję za zaufanie.

Chciałabym podzielić się z wami kilkoma moimi postanowieniami na rok 2016:


  • 200 obserwatorów - wiem, że to jedynie liczby, ale jednak miło wiedzieć, że mój blog się rozwija i trafia do większej ilości ludzi.

  • minimum 52 ZRECENZOWANE książki - pfff... przeczytać 52 książki to dla mnie pikuś... gorzej z recenzjami, ale chcę przełamać mojego wewnętrznego lenia!

  • większa organizacja - mam dosyć zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Zamierzam pisać recenzje wcześniej i dodawać więcej postów life-stylowych. 

  • wizyta na Warszawskich Targach Książki - do Warszawy jest trochę daleko, ale muszę się tam pojawić!

  • stałego prowadzenia bloga przez calutki 2016 rok - nie wiem co wydarzy się w przyszłym tygodniu a co dopiero przez cały rok, ale chcę prowadzić bloga bez względu na wszystko!

  • więcej zdjęć na blogu - mam nadzieję, że otrzymam niedługo sprzęt, którym będę mogła robić zdjęcia takiej jakości, że nie będę musiała się za nią wstydzić. 

Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Buziaki!





Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka