wtorek, 8 grudnia 2015

Miniaturowy Konkurs!


Hej kochani! Jak wiecie bądź nie wiecie uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Z tej okazji postanowiłam zrobić dla was małe losowanie. 
Nagrodą będzie oczywiście książka oraz zrobiona przeze mnie zakładka. Nie wiedziałam zbytnio jaką książkę wybrać, lecz na szczęście z pomocą przyszła mi moja Pati. Postanowiłam wybrać książkę, która jest mało ceniona przez innych za to ja mam do niej ogromny sentyment. Chodzi tu o genialną ,, Miniaturzystkę" Jessie Burton.

Zgłoszenie powinno wyglądać tak:

Zgłaszam się
Obserwuję bloga jako:
Email:
Baner: ( link do obojętnie jakiego portalu społecznościowego, najlepiej bloga)

Oraz zadanie dodatkowe i całkowicie opcjonalne. Napiszcie swój pomysł na własnoręcznie wykonany prezent świąteczny. 
Zwycięzca będzie losowany!

Baner do udostępnienia:

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka