piątek, 25 grudnia 2015

Day 7: Święta, święta... i co dalej?


Hej kochani!
Wiem, ze praktycznie święta dopiero się zaczęły jednak moim zdaniem czas najwyższy by przygotować sobie postanowienia na Nowy Rok, który zbliża się do nas wielkimi krokami.  Myślę, że to dobra okazja by założyć bloga, lub pozmieniać coś w starym. Dziękuję więc za nominację Marcelowi. W tym poście poopowiadam na pytania, które mogą niektórym z was przybliżyć blogosferę.



Co cię skłoniło do założenia bloga?
Chyba od zawsze kochałam książki  i czułam ogromną potrzebę rozmowy o nich. Niestety w moim otoczeniu ( czytaj gimnazjum) naprawdę ciężko natrafić na książkoholików mojego pokroju. Myśl o założeniu bloga pojawiła się nagle, ale była tak ogromna, że jeszcze tego samego dnia siedziałam przy komputerze i pracowałam nad jego wyglądem.

Czy to jest twój pierwszy blog?
Nie. Pierwszego bloga założyłam razem z przyjaciółką prawie trzy lata temu. Obie mało wiedziałyśmy o blogowaniu i  nie czytałyśmy innych blogów, dlatego słabo nam to wyszło.
Po kilku miesiącach ( chyba 2) przestałyśmy go prowadzić.

Czy udostępniasz swojego bloga znajomym i bliskim?
Tak, moi rodzice od początku wiedzą o blogu, jednak nie wchodzą na niego jakoś bardzo często. Dalsza rodzina również o nim wie.
Chciałabym też pozdrowić moją babcię, która jest chyba moją największą fanką i czyta wszystkie posty!
Bardzo mi miło, kiedy ludzie ze szkoły lub zajęć dodatkowych podchodzą do mnie i mówią, że dzięki mnie przeczytali tą i tą książkę i czy mogę im pożyczyć taką bo recenzja się spodobała. To dla mnie największa nagroda!

Czy inne blogi są dla ciebie inspiracją?
Zanim zaczęłam pisać przeczytałam bloga Wyznania Książkocholiczki od deski do deski! Nie wzorowałam się na niej, bo uważam, że jeśli chce się coś osiągnąć trzeba tworzyć coś niepowtarzalnego. Jednak wyniosłam z jej bloga pewne wnioski. 
Nadal się uczę i staram poprawiać wszelkie "błędy". Ostatnio ogromną inspiracją był dla mnie blog Adama. Chłopak nie dość, że genialnie pisze o książkach, to jeszcze ma pięknego bloga pod względem wizualnym!

Blog to coś naprawdę wspaniałego. Wiele osób może się obawiać szykanowania wśród znajomych jednak wierzcie mi, że sporo osób będzie miało gdzieś co robicie a reszta niech mówi co chce, nie powinno was to obchodzić. Dzięki blogu poznałam masę ludzi, którzy tak jak ja kochają książki - w tym Patrycję z którą mam genialny kontakt pomimo tego, że mieszkamy na dwóch osobnych krańcach Polski.
Piszcie co myślicie i o tym co kochacie! Buziaki!




Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka