poniedziałek, 21 grudnia 2015

Day 4: Prezentowy szał


Hej kochani!
Dzisiaj troszkę propozycji na prezenty świąteczne. Wiem, że są osoby, które robią zakupy już w listopadzie, jednak ja (i pewnie większość z was) do takich nie należę. Zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę i myślę, że pomysły wam się spodobają.




1. Małe co nieco dla książkoholików.

Zakochałam się! Muszę taki dostać na święta!



Świeczka o zapachu starych książek? Czemu nie! Jestem ciekawa zapachu!


Jestem takim leniem, że z chęcią  zakupiła bym taki trzymacz stron.



Śliczna! Znalazłaby miejsce na mojej półce!

2. Prezenty dla każdego!


Myślę, że nie ma nic lepszego na prezent niż grube cieplutkie skarpetki!



Ewentualnie kocyk z rękawami!




Termofor również się przyda.

Żaden członek rodziny nie pogardzi takim swetrem!

3. Hand made, w języku blogosfery - DIY





Myślę, że każdemu spodobają się takie domowe, pięknie zapakowane przyprawy.



Nie uwierzę, jeśli mi powiecie, że takie kubraczki na kubki nie są urocze!





Uważam, że tak zapakowane prezenty wyglądają bardziej estetycznie niż zwykłe torby świąteczne.


Tego typu pomysłów jest naprawdę pełno na różnych blogach i na YouTube a w większości do wykonania potrzebujecie drobnostek, które na pewno macie w domu.
Mam nadzieję, że moje pomysły wam się przydadzą. Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka