sobota, 19 grudnia 2015

Day 2: Maratony Świąteczne dla młodszych



Hej kochani!
Pewnie w wielu domach ( w tym w moim ) świąteczne filmy zostaną zastąpione sagą Gwiezdnych Wojen. Mój tata wraz z bratem od tygodnia okupują telewizor i przypominają sobie wszystkie części tej serii. Jednak ja nie wyobrażam sobie Świąt bez bożonarodzeniowych seansów. 

To kilka moich propozycji dla młodszych członków rodziny:

1. Rudolf Czerwononosy
Pamiętam jak jeszcze niedawno sama go oglądałam. Znam z tego filmu wszystkie piosenki! Chyba nie muszę opowiadać o czym jest, ponieważ tytuł na to wskazuje. Przygody tego kochanego renifera na pewno spodobają się wszystkim małym pociechom.




2. Kubuś Puchatek: Puchatkowego Nowego Roku
Jak wiecie, bądź nie, jako dziecko uwielbiałam Kubusia Puchatka. Czytałam wszystkie ksiązki i oglądałam wszystkie filmy a ten był jednym z moich ulubionych. Pomimo tytułu, akcja zaczyna się kilka dni przed Bożym Narodzeniem. Pokazane są przygotowania mieszkańców Stumilowego Lasu do świąt.




3. Noc przez Bożym Narodzeniem
Pamiętam jak byłam malutka i oglądałam tę bajkę chyba 5 razy jednego dnia. Była dla mnie bardzo wzruszająca i smutna.  Opowiada o myszkach, które nie mają gdzie się podziać w trakcie świąt i znajdują dom w ścianie mieszkania pewnej rodziny.





4. Mickey. Bardziej Bajkowe Święta
Co roku płakałam ze śmiechu oglądając te krótkie, świąteczne historie. Jest ich na płycie chyba 5 i każda o innym bohaterze z kreskówki Miszki Miki. Oprócz śmiechu i dobrej zabawy fundowały naukę, ponieważ na końcu każdej opowiastki znajdował się morał. 





5. Barbie i Dziadek do orzechów
Chyba wszystkie małe dziewczynki uwielbiają Barbie i jej przygody. Kiedy byłam mała oglądałam wszystkie filmy o Barbie i kolekcjonowałam lalki. Moim zdaniem jest to postać, która na zawsze będzie rozpoznawalna. Dziadek do orzechów jest również wszystkim dobrze znany. Połączenie tych dwóch postaci może stworzyć coś wspaniałego. 

To jedynie kilka moich ulubionych i najlepiej wspominanych bajek świątecznych. Jestem ciekawa waszych! Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka