piątek, 18 grudnia 2015

Day 1 - Muzyczne zaopatrzenie




Hej kochani!
Niewyobrażalnie trudno byłoby mi być z wami codziennie przez 24 dni i prowadzić tak zwany "blogmas", ale postanowiłam, że od dzisiaj do 25 grudnia, czyli równo tydzień będę się z wami dzieliła moimi przepisami na idealne Boże Narodzenie. Mam nadzieję, że nie umrzecie z nudów i moja seria wam się spodoba.

Dzień 1
 Świąteczne piosenki i niezastąpione kolędy.
Jestem naprawdę ciekawa w ilu domach nadal śpiewa się tradycyjne polskie kolędy. Ja jestem zakochana w piosenkach typowo bożonarodzeniowych. Oto kilka moich ulubionych:

12 days of Christmas
Spróbujcie zaśpiewać tę piosenkę! Policzki za każdym razem mnie bolą od wymawiania tych słów. Może troszkę dziecinna, ale naprawdę zabawna.


Rudolf czerwononosy
Nie uwierzę wam, jeśli powiecie, że nie znacie Rudolfa czerwononosego! To chyba jedna z moich ulubionych świątecznych bajek. Ta piosenka ma dla mnie ogromne znaczenie.


Happy Christmas
To naprawdę piękna piosenka. Tekst nie jest skomplikowany, ale przekaz jest naprawdę ogromny!


Jingle bell rock 
Słynąca z serialu Glee i jedna z najbardziej nowoczesnych, lekko jazzowych piosenek świątecznych. Nie umiem powstrzymać się od pstrykania gdy ją słyszę!


Rockin' around the Christmas tree
Kolejny nastrojowy utwór! Uwielbiam takie klimaty, pewnie zdążyliście już zauważyć. 

To jedynie kilka moich ukochanych utworów. Uwielbiam również tradycyjne kolędy jak Cicha noc czy Bóg się rodzi. Jak byłam młodsza darzyłam je takim uczuciem, że słuchałam ich jadąc w sierpniu nad morze. 
Koniecznie podajcie mi w komentarzach wasze ulubione świąteczne tytuły.
Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka