niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie: Październik 2015



Hej kochani! Tak, wiem, totalnie zaniedbałam bloga w tym miesiącu i pewnie przyszły nie będzie lepszy, ale nie sądziłam, że połączenie szkoły, zajęć dodatkowych i blogowania będzie takie trudne.
Dzisiaj podsumowanie!

Przeczytałam:

  • Ogień i woda ( 368 )
  • Wszechświaty Pamięć ( 256 )
  • Wszechświaty Utopia ( 352 )
  • To przez ciebie (  464 )
  • Nie mam się w co ubrać ( 352 )
  • Szeptem ( 328 )
  • Crescendo  ( 400 )
  • Przygody Sherlocka Holmesa ( 232 )
  • Puc, Bursztyn i goście ( 96 )
Do skończenia:
  • Wybacz mi, Leonardzie ( 58 )
  • Gregor i niedokończona przepowiednia ( 72 )
To daje razem 2978 stron, czyli około 96 stron dziennie.

Nic szczególnego nie miało miejsca w tym miesiącu. Dużo nauki i mało czasu na książki. Dostałam DM z moim idolem Shawnem Mendesem na twitterze ( połowa osób nie wie o co mi teraz chodzi  ) zaczął się nowy sezon American Horror story i wy szło kilka ciekawych płyt ( Sounds good feels good - 5SOS  


Zaczęłam się zastanawiać nad zmianą wyglądu bloga. Ten jest dla mnie dość niewygodny i dla was pewnie też. Niestety sama się na tym nie znam.
Jeśli znacie kogoś od motywów na bloga to PISZCIE! Komentarze lub priv na jn.julia.nowicka@gmail.com

Zostawiajcie też w komentarzach linki do waszych blogów. Nie mam czasu przeglądać wszystkich postów, dlatego linki są dla mnie dużym ułatwieniem w kontakcie z innymi książkocholikami 
Niedługo kolejne recenzje! Buziaki!

Liczba obserwatorów: 118
Liczba wyświetleń: 12900
Liczba postów w miesiącu: 7

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka