poniedziałek, 30 listopada 2015

Bookathon + Podsumowane miesiąca




Hej kochani! Troszkę wam przedstawię moje wstępne plany dotyczące Bookathonu. Nie zamierzam brać w nim udziału, a przynajmniej nie w pełni. Z powodów braku czasu wybrałam kilka zadań, które mam nadzieję uda mi cię spełnić. Przedstawiam wam moją bookathonową listę:

  • 01.12.2015 - Ostatni smokobójca ( coś czerwonego)
  • 03.12.2015 - Dotyk ( nagroda literacka )
  • 05.12.2015 - Obsydian ( wybrana przez Patrycję) 
  • 07.12.2015 - Podsumowanie
Mam nadzieję, że nie zlinczujecie mnie za małe nagięcie zasad. Jestem w trzeciej klasie i nauka niestety powinna zajmować pierwsze miejsce.

W listopadzie udało mi się przeczytać dość mało książek:
  1. Gregor i Niedokończona Przepowiednia
  2. Boy 7
  3. Jak cię wykraść, Phoenix?
  4. Zima koloru turkusu
  5. Skąpiec 
Nawet nie chcę się dołować i liczyć jak mało stron w tym miesiącu przeczytałam.Mam jedynie nadzieję, że grudzień będzie dla mnie lepszym miesiącem.
Najważniejsza rzeczą jaka miała w tym miesiącu miejsce był follow od Shawna Mendesa na twitterze. Sama dalej nie mogę w to uwierzyć i jestem najszczęśliwszą osobą na całym świe
cie. Myślę, że kiedyś zrobię wam tag o moich fandomach i idolach. 


Oprócz tego 20 listopada pojawiła się aktualizacja płyty Shawna. Dodał on 4 nowe piosenki w tym jedna z Camilą Cabello. pamiętajcie, że na pasku bocznym co miesiąc pojawiają się nowe piosenki, które słuchałam w ubiegłym miesiącu i do których chcę was serdecznie przekonać.



W tym miesiącu trafiłam na ( w sumie pierwszy, więc nie mam do czego porównywać) fanfic o Danielu Sharmanie. Pewnie ( tak samo jak Shawna ) mało osób go kojarzy i jedynie fani Teen Wolfa mogą wiedzieć o kim mowa. Grał on Isaaca w wyżej wspomnianym serialu. Strasznie mi go brakuje jednak jest malusieńka szansa, że wróci do serialu.
Oprócz wspomnianego Teen Wolfa jestem w tym momencie na bieżąco ze Scream Queens i American Horror Story. Jeśli ktoś z was również ogląda któryś z tych seriali piszcie w komentarzach.
Buziaki!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka