niedziela, 18 października 2015

Tagged Book Tag




Hej kochani! Pomyślałam, że zamiast recenzji zrobię tag, do którego nominowała mnie Martyna z bloga Druga Strona Ksiażek. Sama wymyśliła ten tag, więc jestem totalnie zachwycona faktem, że dostałam od niej nominację.

1. Albo Albo Book Tag, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy ci się podobała, czy nie.


Wydaje mi się, że była nią Niezgodna. Prawie wszyscy ludzie na świecie uwielbiają całą trylogię, kiedy ja nawet nie jestem fanką Cztery. Przeczytałam wszystkie części, ale nie umiem określić, czy mi się podobały.

2.  Coffee Book Tag, czyli książka dla koneserów.

 Odgapię odpowiedź Martyny i dam ty Sherlock'a Holmes'a. Uwielbiam jego przygody, chociaż nie uważam się za konesera, lecz kiedy zamykam oczy i myślę o wykwintnym czytelniku widzę go z kubkiem dobrej, czarnej herbaty oraz egzemplarzem Holmes'a w ręku.

3. My Little Ponny Book Tag, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałaś się dopiero niedawno.


Kiedy słyszę tytuł tej bajki przed oczami staje mi mój młodszy brat, który jeszcze nie tak dawno uwielbiał przygody tych kolorowych kucyków. To właśnie jemu czytałam ostatnio Doktora Dolittle, czyli jego lekturę szkolną.

4. Socia Media Book Tag, czyli książka, na której punkcie każdy ma bzika.


Jest ich sporo, tym bardziej w "czytelniczym świecie" jednak ostatnio wszystko kręci się wokół Darów Anioła. Ta wspaniała seria doczekała się już swojej przeciętnej ekranizacji i 12 stycznia światło dzienne ujrzy beznadziejny serial na jej odstawie. 

5. Disney Book Tag, czyli książka, do której wszyscy mają jakiś sentyment.

Skoro mówimy o sentymencie, to nie mogę wskazać nic innego jak Małego Księcia. Mój egzemplarz jest naprawdę stary, ponieważ mój tata podarował go mojej mamie kiedy się poznali. W środku jest nawet dedykacja.


6. Polscy Booktuberzy Tag, czyli książka posiadająca dużo bohaterów.
Pierwsza myśl? Endgame. Tam prawie każdy rozdział to inna postać plus jakaś rodzina itd. Co prawda nie skończyła tej powieści, ponieważ ani trochę mnie nie wciągnęła, to znajduje ona miejsce w tym tagu.


7.  Book TIM Tag, czyli książka, która jest długa a mimo to przeczytałaś ją w mgnieniu oka.
Nie czytałam ostatnio żadnych gigantów, lecz w piątek dostałam Nie mam się w co ubrać i już zdążyłam całą przeczytać. Totalnie się zakochałam. Czekajcie na recenzję!

8. Zombie Apocalypse Book Tag, czyli książka, która teoretycznie  powinna być przerażająca a ciebie nie przestraszyła. 
Zwykle unikam takich książek, ponieważ boję się własnego cienia, lecz jeżeli Jestem Numerem Cztery miało być strasznie to autorowi chyba nie wyszło. Nie pamiętam bym trzęsła portkami podczas czytania tej powieści. 

9. 7 Deadly Sins Book tag, czyli bohater, który ma coś na sumieniu.

Dość nietypowe pytanie. Nie wiem jak je interpretować, ale daję tu Tomasa z Więźnia. Moim zdaniem jest odpowiedzialny za śmierć wiadomo kogo i nawet moja miłość do jego osoby tego nie zmieni.

10. Big Book Tag, czyli bohater, który zmaga się z otyłością.
 Jak to przeczytałam to myślałam, że pęknę ze śmiechu. Oczywiście to miejsce zajmuje Kruchy z Will Grayson, Will Grayson, który aż taki kruchy nie był. 





Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka