piątek, 14 sierpnia 2015

Wyniki konkursu! + 38 powodów.


Pam pam pam! Zaraz poznamy zwycięzce pierwszego mojego konkursu, lecz najpierw postanowiłam wypisać tu wszystkie cytaty jakie od was dostałam. Zapraszam!

1."Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością."



2."Wolę spłonąć u jej boku, niż żyć bez niej" 



3. "Jeśli istnieje niebo, odnajdziemy się, bo bez ciebie nie ma nieba"



4. "Tylko pamiętaj, by zawsze być sobą i nie bać się mówić tego, co myślisz, albo tego, by głośno marzyć." 



5. Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo. 
(Tłum.) Jeśli nie nakłonię niebios, poruszę piekło



6. „Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi”.



7."Książki są lustrem : widzisz w nich tylko co, już masz w sobie"



8. "<<Później>> było jednym z moich ulubionych słów. Oznaczało intencję bez deklaracji zaangażowania. Mogło oznaczać <<za godzinę> albo <<za dwanaście lat>>. Miłe i otwarte."



9.  ''Nawet dziwna miłość jest lepsza od braku miłości'



10. "Książki łatwo jest zniszczyć. Ale słowa żyją tak długo, jak długo ludzie je pamiętają". 



11. "Lepiej kochać, a potem płakać. Następna bzdura. Wierzcie mi, wcale nie lepiej. Nie pokazujcie mi raju, żeby potem go spalić."



12.  „Wszyscy zdają się przeoczać fakt, iż mityczny Feniks, po to, aby mógł narodzić się ponownie
 ze swych popiołów, musiał najpierw spłonąć…” 



13.Trzymasz życie bardzo krótko. - A cóż to ma znaczyć? - Boisz się wszystkiego, nad czym nie masz kontroli" 



14. 'Nie umiem robić nic poza okradaniem ludzi, którzy potrafią coś stworzyć.'



15.  " - Gdybyś był w połowie tak zabawny, za jakiego się uważasz, mój chłopcze, byłbyś dwa razy bardziej zabawny niż jesteś. [...] " 



16. "Życie nie jest sprawiedliwe, ale to jak je przeżyjemy, to właśnie jest cudowne. To dar. A każdy dar jest inny, każda ścieżka jest inna. Ta z jakiegoś powodu jest nasza i im szybciej się z tym pogodzimy, tym szybciej przestaniemy płakać i zaczniemy żyć"



17. "Życiowe motto Lumikki. Nie wnikać, nie komplikować, nie wtykać nosa w cudze sprawy. Kto siedzi cicho i otwiera usta tylko wtedy, gdy to naprawdę konieczne, ten ma święty spokój."



18. "Uśmiechnęłam się, zeskoczyłam z kuchennego blatu tak niezdarnie, że potknęłam się i prawie uderzyłam głową o lodówkę. Jak gdyby nie było to dość zawstydzające, ten idiota musiał się jeszcze roześmiać.
- Drzwi są tam – wskazał. – A może mamy w lodówce ukrytą windę, o której nie wiedziałem?
- Bardzo śmieszne – warknęłam i poczułam, że się rumienię. Powinien wsadzić swoją cholerną głowę do piekarnika i zobaczyć, czy nie ma w nim windy."



19. "Człowiek nigdy nie wie wszystkiego o drugim człowieku. Nawet o tym ukochanym, z którym żyje na co dzień."



20. "W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze." 



21. "zazdrość nie rodzi się z braku zaufania, tylko ze strachu przed utratą najważniejszej osoby"



22. "Im lepiej wiesz, kim jesteś i czego chcesz, tym rzadziej pozwalasz, żeby coś wytrąciło cię z równowagi.”



23. "Ludzie mówią, że przyjaciele nie niszczą się nawzajem."



24. ,,Nie mogę opowiadać o naszej miłości, więc będę mówiła o matematyce. Nie jestem matematyczką, ale tyle wiem: istnieje nieskończony szereg liczb między zero i jeden (...) Oczywiście, między zero i dwa czy między zero i milion znajduje się większy szereg nieskończonych liczb. Ponieważ niektóre nieskończoności są większe od innych"



25. "Nie żałuj umarłych, żałuj żywych
A przede wszystkim tych... którzy żyją bez miłości"



26. "Tak, właśnie kiedy wszyscy są przeciw tobie, wystarczy jedna jedyna osoba, która o ciebie zawalczy, abyś odzyskał swą siłę i chęć walki... Jeśli tego kogoś zabraknie, zginiesz, a twoi ludzie wraz z tobą..." 



27. "Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka.



28. "Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"



29. "Czasami człowiek milczy, bo ma zbyt dużo rzeczy do powiedzenia"

 

30. "Wszystkie niedopowiedzenia to tak naprawdę sprawdziany, które zmuszają nas do wyboru pomiędzy rezygnacją a podniesieniem się z ziemi, otrzepaniem się z kurzu i stawianiem czoła sytuacji. Chcę to zrobić. Być może życie poturbuje mnie jeszcze kilka razy, ale na na pewno nie mam zamiaru zrezygnować"



31. "- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy?
- Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika."



32. "Prawda jest straszna, ale niewiedza jeszcze gorsza."



33. 'Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać.'



34. "Człowiek nie wie co ma, póki tego nie straci."



35. "- Czy wasz ojciec nie żyje?
- Tak.
- Przykro mi. Na co zmarł?
- Na miecz między żebrami."



36. "(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze."



37. "Kiedy ma się nieskończoną ilość czasu, nic nie jest wyjątkowe. Jeżeli nigdy niczego nie tracimy ani nie poświęcamy, nie potrafimy docenić tego, co mamy." 

Nie wiem jak dla was, dla mnie jest to 37 powodów, dla których warto czytać książki. Niektóre cytaty znam, inne są mi zupełnie obce, ale nie ważne czy zabawne czy napawające nostalgią - wszystkie pokazują jak ważną rolę mogą pełnić książki w życiu człowieka.
Ok kochani koniec moich życiowych rozważań, przejdźmy do wyników!

Wszystkie głosy w profesjonalnej maszynie do losowana.

Oto proszę państwa wylosowany los.


Konkurs wygrała Katarzyna Kat!

Oto cytat Kasi: „I tutaj my, w czterech ścianach słuchamy siebie nawzajem, ale zatrzymujemy słowa dotykiem, a próżnia pokoju zamyka je szczelnie, by zachowały świeżość, aż znów będziemy mogli razem oddychać” - Emma Forrest "Twój głos w mojej głowie"

Kasiu, skontaktuję się z tobą najszybciej jak dam radę. Buziaki! I piszcie czy kiedyś tam chcecie inny konkurs. Buziaki x2 !!!



Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka