niedziela, 2 sierpnia 2015

Podsumowanie: Lipiec 2015




Przeczytane ksiażki:
  • Alicja w Krainie Zombi ( 505 stron )
  • Alicja i Lustro Zombi ( 442 strony ) Recenzja w przyszłym tygodniu.
  • Niezbędnik obserwatorów gwiazd ( 317 stron ) 
  • Nieprzekraczalna granica ( 298 stron )
  • Prawie jak gwiazda rocka (  377 stron )
  • Czerwone jak krew ( 250 stron ) Recenzja w przyszłym tygodniu.
  • Wszechświaty ( 268 stron )
Do dokończenia w sierpniu:
  • Sekretne życie pszczół ( przeczytałam 73 strony)

To łącznie daje 2530 stron, czyli około 82 strony dziennie.

W lipcu dużo się działo! Pierwszy tydzień siedziałam w domu i nałogowo oglądałam  Teen Wolf'a od którego się totalnie uzależniłam. Bez przerwy słuchałam tylko i wyłącznie debiutanckiej płyty Shawn'a Mendes'a - Handwritten. O Jezusie nie umiem opisać jaki on jest cudowny! Jeżeli go jeszcze nie znasz to koniecznie musisz posłuchać tej płyty bo jest cudowna a Shawn to mój przyszły mąż, więc będzie mi przykro jeśli go nie będziesz słuchać :( 
Tu link do chyba najbardziej znanej jego piosenki PUF PUF PUF PUF
Pojechałam też na obóz teatralny organizowany przez Studio Teatr do którego należę już od dwóch lat. Czekam aż koleżanka wyśle mi zdjęcia, więc wyczekujcie notki w której wszystko wam opiszę. Dużo czasu spędziłam też w Kołobrzegu i dlatego też spóźniłam się z podsumowaniem i z Lipcowym stosikiem, który mam nadzieję pojawi się w najbliższych dniach. 

Ilość obserwatorów: 76
Liczba wyświetleń: 7019
Liczba postów w tym miesiącu: 9
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka