poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Mini Lipcowy Stosik




Charlie'go i Do wszystkich chłopców, których kochałam zobaczyłam na półce w jakiejś sieciówce. Charlie kosztował 25 zł i przyszła mi do głowy myśl, że ta powieść może być dobrym materiałem na konkurs recytatorski. Drugą kupiłam za 15 zł. Zamierzam przeczytać w sierpniu.













Kolejne cudowne trzy książeczki zamówiła mi koleżanka na ( jeśli dobrze pamiętam ) stronie wydawnictwa Znak po przecenie. Są to Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd, Wybacz mi, Leonardzie oraz Prawie jak Gwiazda Rocka. dwie z nich jak wiecie już przeczytałam a za Leonarda też wezmę się w tym miesiącu. Każda z nich kosztowała coś koło 15zł.



W Empiku znalazłam Nieprzekraczalną Granicę na półce z książkami -30%. Jest to druga część Pułapki Uczuć, która strasznie mi się podobała. Kosztowała coś koło 20 zł ( pewnie więcej, ale kompletnie nie umiem procentów! :)



Jak byłam w Kołobrzegu na początku wakacji znalazłam na półeczce w Księgarni Domowej Alicję w Krainie Zombi oraz Alicję i Lustro Zombi w okazyjnej cenie ( obie za 26,40 zł ) więc się skusiłam. Jak wiecie nie za bardzo mi się spodobały ale...  Przejdźmy dalej :)













Również w Kołobrzegu znalazłam po 10 zł Opactwo Northanger i Wichrowe Wzgórza więc jak mogłam się nie skusić?












Wracając do Księgarni Domowej pod koniec lipca kupiłam tam Wszechświaty za ( jak dobrze pamiętam ) 45 zł.



W Szczecinie dobywały się mini targi książki na których zakupiłam Złodziejkę książek za 30 zł. 




Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka