niedziela, 16 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #5 #6




 Kolejne LBA!!! Troszkę mi się ich uzbierało, więc pomyślałam, że będą się pojawiać co tydzień na przykład w niedzielę jak dzisiaj. Zaczynamy!

Pytania od Pati z bloga FLUFF - ME AND BOOKS

1. Wolałabyś podróżować po całym świecie bez możliwości powrotu do Polski, czy całe życie spędzić w Polsce bez szansy wyjazdu?
Wolałabym podróżować i nie wracać do Polski JEŚLI mogłabym zabrać ze sobą wszystkich moich bliskich. Inaczej też bym wolała podróżować, ale jakoś złamałabym przepisy i dostałabym się do kraju.

2. Prowadzisz aktywny tryb życia?
Jeżeli aktywny tryb życia to leżenie na kanapie, oglądanie filmów z Ryanem Goslingiem i obżeranie się lodami - to tak!

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Było ich kilka, ale te które pamiętam najlepiej to Kubuś Puchatek, Muminki i Niedźwiedź w Dużym Niebieskim Domu.

4. Książka, której zakończenie ci się nie podobało?
Oj tam książka! Wiecie co mi się nie podoba? To że Cece jest A!!! Każdy kto ogląda ten cudowny serial - Pretty Little Liars - wie o co mi kaman.

5. Ulubiony przedmiot w szkole?
Totalnie i bezwarunkowo język polski!

6.  Jesteś osobą sentymentalną?
Raczej nie. Moja mama za to totalnie tak. Zawsze jak chcę coś wyrzucić to ona przekonuje mnie, że mi się to jeszcze przyda i powinnam jej się słuchać.

7. Jaki jest twój ulubiony serial.
JAKI BYŁ mój ulubiony serial? Pretty Little Liars. Teraz totalnie wciągnęłam się w Teen wolfa! Cudo cudo cudo!!!!

8.  Książka, która zmieniła twoje poglądy na dany temat.
Zamiast książki łatwiej mi podać autora - Regina Brett. To kobieta, która pisząc czyni cuda!

9.  Ulubiony portal społecznościowy?
Nie wiem czy to się zalicza, ale od jakiegoś miesiąca znów wciągnęłam się w snapowanie i jeśli nie macie mnie jeszcze na snapie to szybko dodawajcie!!! 
MÓJ SNAP: nowicia

10 Kolekcjonujesz coś?
Prócz książek? Raczej nie :)

11. Masz zwierzątko?
Mam mojego ukochanego i totalnie uroczego szkodnika Pysia. Wierzcie mi na słowo - króliczki wyglądają ładnie i słodziutko tylko w sklepach i na zdjęciach. W rzeczywistości przegryzają kable, jedzą dywany, ciągle chorują i tak jak mój - są niewyobrażalnie grube!




Pytania od Charlotte z bloga IN BOOKLAND

1. Największy lęk.
Nie lubię wind i ciasnych pomieszczeń. Zawsze jeśli to możliwe chodzę schodami.

2. Książka, która wywróciła twoje życie o 180 stopni.
Serial.
Pretty Little Liars.

3. Gdybyś miała do końca życia czytać jedną książkę, jaka to by była?
Gdybym miała do końca życia czytać jedną książkę to umarłabym z nudów. Rzadko czytam książki kilka razy a co dopiero czytać do końca życia!? Nigdy przenigdy!

4. Ulubiony napój?
Ostatnio totalnie uzależniłam się od wody kokosowej! Na pewno wspomnę o tym w podsumowaniu sierpnia bo piję ją praktycznie codziennie.

5. Książka, którą wszyscy się zachwycają a ty wręcz przeciwnie.

Jest ich kilka. Przede wszystkim Niezgodna, której wprost nie znoszę oraz Hopeless, która również nie była najlepszą książką w moim życiu. Proszę bardzo, możecie mnie za to zlinczować :*

6. Czytasz poezję?
Tak, jestem recytatorką co równa się czytaniu poezji. Aktualnie zaczęłam szukać wierszy Szczecińskich autorów na konkurs. 

7. Gatunek literacki, po który sięgasz najrzadziej.
Fantazy. Totalnie nie rozumiem tych wszystkich pojęć i tych stworów i innych takich pierdołek.

8. Noc czy dzień?
Nie rozumiem do końca pytania, ale jeśli chodzi o jakiej porze wolę czytać książki, to jest to noc. W nocy najlepiej się czyta -  wierzcie mi na słowo.

9. Ulubiona pora do czytania?
Jednak nie o to chodziło w tamtym pytaniu :) ops!

10. Używasz zakładek. 
Tak! jestem od nich troszkę uzależniona. Niestety ciągle je gubię i co chwila muszę kupować nowe. aktualnie poszukuję mojej zakładki z kotkiem, która była przeurocza i pewnie tkwi w którejś z książek a ja nie mam pojęcia w której.

11. Najdziwniejsza sytuacja w twoim życiu?
Oj uwierzcie, że w moim życiu było ich tyle, ze nie da się wybrać 1. Ostatnio jednak zemdlałam i uderzyłam głową o parapet. U mnie takie przypadki to rzecz normalna!

Przyszedł mi cudowny pomysł! Nominuję Pati, że by odpowiedziała na pytania jakie mi zadała.
Nominuję też Charlotte by odpowiedziała na swoje pytania. Jestem bardzo ciekawa jak wy odpowiecie na wymyślone przez was pytania i czy niektóre odpowiedzi pokryją się z moimi. Mam nadzieję, ze wykonacie to totalnie dziwne LBA. Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka