wtorek, 25 sierpnia 2015

7 Deadly Sins Book Tag




Hej kochani! Powoli zaczynam ograniczać posty, jak mogliście pewnie zauważyć. Wszystko wam dokładnie opiszę w podsumowaniu sierpnia. Do tego tagu nominowała mnie Charlotte z bloga In Bookland i możliwe, ze ktoś jeszcze, ale teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zapraszam!

1. Chciwość - najtańsza i najdroższa książka na twojej półce.
Tak się złożyło, że najtańszą a zarazem najdroższą są Jabłonie - wybrane utwory sceniczne Agnieszki Osieckiej. Kosztowały one 52 zł, ale dostałam je jako nagrodę w konkursie recytatorskim.

2. Gniew - autor, którego kochasz i nienawidzisz na raz.
Uwielbiam ubóstwiam i kocham James'a Dashner'a za stworzenie tak idealniej powieści jak Więzień Labiryntu lecz nienawidzę go za zniszczenie Leku na śmierć. 

3. Obżarstwo - książka, którą możesz pożerać bez wstydu.
Nie czytam książek po kilka razy i raz na ruski rok zdarza się, że przeczytam coś 2 razy. Tak było z Szukając Alaski Johna Greena. 

4. Lenistwo - ksiazka, którą zaniedbałaś przez lenistwo.
Od już dawien dawna miała się wziąć za Black Out, ale nie zrobiłam tego ponieważ... nie chce mi się. Jakoś tak leży na tej półce i czeka na swoją kolej a ja ciągle mówię sobie, ze ją przeczytam w przyszłym miesiącu i tako jakoś nie wychodzi :)

5.  Pycha - książka o której mówisz kiedy chcesz brzmieć bardzo inteligentnie.
Nie umiem powiedzieć ponieważ moje zachowanie wśród znajomych nie jest "inteligentne". czasem zdarza mi się wspominać o autorstwie Reginy Brett. jednak jak wspominałam - nie często rozmawiam o książkach.

6. Nieczystość - najatrakcyjniejsze cechy bohatera książkowego.
Są chyba takie jak u większości z tym, że nie lubię jak bohater lub bohaterka ciągle lamentują i opisują jak to totalnie zakochane są w tym i w tej. Według mnie to strasznie nienaturalne i sztuczne.

7. Zazdrość - jaką książkę chciałabyś dostać jako prezent.
Jestem totalnie zakochana w jednym z wydań Alice in Wonderland. Tym różowym z przecudnymi ilustracjami. Na 100% wiecie o co mi chodzi :)

Nominuję każdą osobę, która czyta mojego bloga i ma mniej niż 10 tysięcy wyświetleń. Buziaki!






Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka