wtorek, 28 lipca 2015

Liebster Blog Award #3 #4



Zostałam niedawno nominowana do dwóch LBA. Zaczynamy!

 Pytania od Zaczytanej Karoliny

1.Która książka posiada twoim zdaniem najładniejszą okładkę?
Ostatnio kupiłam Wszechświaty autorstwa Leonardo Patrignani tylko i wyłącznie ze względu na okładkę! Jest ona cudowna!!!! Jestem w trakcie czytania i nie mogę się oderwać. Spodziewajcie się recenzji!

2.  Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
Jak już wcześniej pisałam, czytam wszystko co wpadnie mi w ręce.

3. Wolisz ebooki czy tradycyjne książki?
Tradycyjne!!! Mam czytnik ebooków w domu i przyznam, że całkiem nieźle się na nim czyta, lecz to nigdy nie będzie to samo. Dotyk, wygląd, zapach...

4. Ile książek posiadasz?
Ojjojojojoj! Za dużo by policzyć. Aktualnie ustawiam książki na ziemi koło łóżka, ponieważ nie mam już miejsca na półkach!

5. Jaką książkę mi polecasz? 
Strasznie podoba mi się to pytanie i mam nadzieję, że nie pogniewasz się jak zadam to samo! Nie znam Cię zbyt dobrze, ale wydaje mi się, że Pułapka uczuć przypadnie Ci do gustu!

6. Bohater książkowy jakiego najmniej lubisz?
Sporo ich, ale pierwszym który mi do głowy przyszedł jest... ŻADEN! Na tę chwilę nie umiem przypomnieć sobie żadnego znienawidzonego bohatera.

7. Co wolisz? Film, czy serial oparty na książce?
Zależy. Wydaje mi się jednak, że serial, ponieważ ma on wiele sezonów i odcinków i mogłabym dłużej delektować się oglądaniem go.

8. Jaki jest twój ulubiony film.
Piękny umysł!!!! Nie dość, że świetny to jeszcze na faktach. Jeśli nie widziałaęś/aś to żałuj i leć oglądać!

9. Czym się zajmujesz w wolnym czasie? 
Interesuję się teatrem i recytacją. Właśnie wróciłam z obozu teatralnego i szykuję już dla was notke na ten temat!

10. Określ siebie jednym słowem.
Mogę dwoma: totalna wariatka! Serio czasami zachowuję się jak jakaś kosmitka nie z tej planety, ale moi przyjaciele chyba to akceptują więc jest ok.

11. Wolisz kawę czy herbatę?
Kawę kawę kawę!!! Jezu mogłabym pić 20397278 kaw dziennie! Herbaty też kocham, ale kawa to moje uzależnienie!

Pytania od Carpe books

1. Do uniwersum jakiej książki chciałabyś się przenieść?
Żadnej, już o tym pisałam :)

2. Jakiej muzyki słuchasz?Masz ulubionych wykonawców?
Nie umiem podać konkretnego gatunku i co chwila słucham kogoś innego lecz nigdy nie przestanę kochać mojej cudownej Lany del Rey. Od 4 lat jestem Lanatic i będę do końca końca!

3. Którą lekturę szkolną najgorzej wspominasz?
Zdecydowanie Hobbita! Aż wstyd się przyznać bo nie przeczytałam tej książki. Oby moja polonistka nie czytała tego bloga! :)

4. Najładniejszy tytuł książki to...
Pretty Little Liars to odpowiedz na wszystkie pytania!

5. Ulubiony i najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
Ulubiony- język polski i historia ( nie umiem zdecydować) 
Znienawidzony- chemia i geografia ( mogłyby nie istnieć!)

6. Jeśli mogłabyś nagle zyskać jakąś magiczną moc, byłaby to...
Moc czytania ludziom w myślach! Jestem strasznie ciekawska i zadają miliony pytań.

7. Jak zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Ciężko powiedzieć... Wydaje mi się, że w dzieciństwie kiedy tatuś czytał mi książki na dobranoc. Miałam może z 3 latka i nie zasnęłabym bez bajki! Pamiętam, że nawet jak byłam starsza tatuś mi czytał chociaż umiałam już sama.

8. Jeśli musiałabyś jeść jedno danie do końca życia, byłyby to...
Naleśniki! Kocham naleśniory i jem je minimum 3 razy w tygodniu. Ze wszystkim! Serem, cukrem-pudrem, dżemem, nutellą, masłem orzechowym, syropem. Moje małe uzależnienie :)

9. Gdybyś mogła zmienić zakończenie, lub fragment wybranej książki co byś wymyśliła itd.
Spoooooojler! Finnick by nie zginął! Jego śmierć to cios poniżej pasa! Takie postacie nie mogą ginąć od taką byle jaką śmiercią!

10. Z jakim książkowym bohaterem umówiłabyś się na spotkanie?
Amber Appleton z Prawie jak Gwiazda Rocka. Poprosiłabym ją by oddała mi malutką część swojego optymizmu. I nauczyła jak przetrwać w szkolnym autobusie, i wyzywać się ze staruszkami i śpiewać jak Chrystusowe Diwy z Korei ( teraz każdy kto nie czytał tej powieści ma mnie za trzepniętą wariatkę ).

11. Gdybyś mogła zmienić się w jakąś magiczną istotę stałabyś się...
wiecznie żyjącą, czytającą w myślach, wszystkowiedzącą miłośniczką książek posiadającą własny teatr i księgarnię!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka