sobota, 11 lipca 2015

Liebster blog award #1 #2



LBA to nominacja którą dostajemy za "dobre prowadzenie bloga". Dostajemy 11 pytań, odpowiadamy, wymyślamy 11 pytań i zadajemy je 11 nominowanym osobą. Do dzieła!


PYTANIA OD DOMINIKA Z BLOGA #Photographer

1. Dlaczego zdecydowałaś się na pisanie bloga?'
Nie wiem czy wspominałam o tym wcześniej, ale to nie jest mój pierwszy blog. Niestety wcześniejszy nie wypalił a że jestem osobą, która nie lubi porażek postanowiłam spróbować jeszcze raz.

2. Co robisz w wolnym czasie, poza prowadzeniem bloga?
Uwierzcie mi chciałabym mieć wolny czas! Nie umiem zorganizować sobie czasu, ale każdą chwilę staram się poświęcać książka. Czasami piszę też coś własnego lub przeglądam moje ulubione blogi.

3. Ulubiony przedmiot w szkole.
Zdecydowanie język polski. Pomimo, że uwielbiam język angielski i nawet lubię  niemiecki, to polski jest moim numerem 1. 

4. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Ohohohoh troszkę ich jest. Przede wszystkim zawsze marzyłam o podróży do Londynu więc jestem bardzo szczęśliwa, że moje marzenie niedawno się spełniło. Chciałabym Pojechać do Japonii, Nowej Zelandii, Australii i do Los Angeles, oraz na Alaskę i Barbados. Chcę też zwiedzić każdy zakamarek Polski, ponieważ uważam, że nie trzeba lecieć na drugi koniec, żeby otworzyć oczy i ujrzeć coś pięknego pod samym nosem.

5.  Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Ciężko mi określić jeden główny gatunek bo słucham praktycznie wszystkiego. Uwielbiam Lane del Rey i Marine and the Diamonds. Lubię muzykę klasyczną, Shawna Mendesa i Rite Ore. Ostatnimi ulubieńcami są Bea Miller, Jack and Jack i Cameron Dallas.

6. Masz jakieś pasje? Jeśli tak to jakie?
Uwielbiam recytować i uczyć się fragmentów wierszy lub prozy na pamięć. Możliwe, że kiedyś zrobię osobny post o moich ulubionych fragmentach i cytatach. Jak na razie moim najukochańszym jest fragmencik, dosłownie wers z  wiersza Stanisława Barańczaka-Spójrzmy prawdzie w oczy:

,, A choćby się pod nami nigdy nie ugięły nogi, to jedno będzie nas umiało rzucić na kolana."


7. Co cenisz w ludziach?
Cenię szczerość. To, że ludzie nie boją się mówić własnego zdania. Ważne jest by każdy miał własne poglądy, umiał się nimi dzielić i je argumentować. 

8. Jak widzisz swoją przyszłość?

Chciałabym dobrze napisać testy gimnazjalne w przyszłym roku, Pojechać na Malediwy, pójść do dobrego Liceum, popłynąć w długi rejs statkiem z moją rodzimą, utrzymać kontakty z ludźmi ważnymi dla mnie, spotkać się z Pati na targach książki, zamieszkać w Wawie, studiować. To chyba tylko część moich "planów" na życie. 

9.Opisz zalety i wady prowadzenia bloga.

Największą zaletą jest poznawanie nowych ludzi. Wielu z nich ma cudowne pasje i czytanie o nich jest wspaniałą rzeczą. Ogromną zaleta jest też "zwalczanie" moich problemów z ortografią i interpunkcją. 
Z wadami się nie spotkałam. Nikt ani w internecie ani w moim otoczeniu nie obrażał mnie lub wyśmiewał z powodu mojego bloga. Czasami nawet ktoś z moich znajomych podchodzi do mnie i mówi, że dzięki mnie ma ochotę przeczytać tą tą i tą książkę, co jest naprawdę najcudowniejszą rzeczą na świecie!

10. Czy jesteś chętna do zawierania nowych znajomości?
Myślę, że tak. Jestem osobą dość kontaktową i lubię poznawać nowe ciekawe osoby. Poza tym strasznie dużo gadam!

11. Myślisz, ze jesteś osobą lubianą?
Trudne pytanie. Nigdy nie zastanawiałam się jak odbierają mnie ludzie, którzy mnie nie znają. Jednak myślę, że ta, jestem lubiana.



PYTANIA OD IZABELLI Z BLOGA Isareadsbooks

1. Film czy serial na podstawie książki.
Uwielbiam seriale! Oglądam ich tyle, że czasem ciężko mi jest się połapać i mylę postacie! Dlatego definitywnie serial na podstawie książki!

2. W świecie której książki chciałabyś się znaleźć?
Chyba w żadnym świecie. Zawsze zastanawiam się, czy gdybym ja była główną bohaterką dałabym sobie radę z trudnościami jakie one pokonują. Nie przeżyłabym pewnie na arenie, zginęłabym jako Niezgodna, nie wybraliby mnie do eliminacji na przyszłą królową. Wolę swój spokojny świat!

3. Dekorujesz swój pokój nawiązując do książek/filmów?
Aktualnie czekam na remont pokoju, ale nie mam w planach dekorowania go w "stylu książkowym". Chciałabym mieś szare i bladoróżowe ściany, białe meble i wielkie półki na książki.

4. Wolisz kupować ubrania czy książki.
Książki książki książki!!! W ubraniach chodzę praktycznie codziennie takich samych - tym bardziej latem. Biały top, szorty i trampki. Tak w dzień w dzień. Za to jak tylko wejdę do księgarni to zawsze wychodzę z toną książek i pustym portfelem :)

5. Czy jest taka rzecz, której nie żałujesz, że zrobiłaś mimo, że ci wszyscy odradzali? 
Raczej nie. Moja mama ma świetną intuicję i zawsze wie najlepiej. Często mówi żebym czegoś nie robiła bo będę tego żałować. Wtedy ja chcę pokazać, że się myli i potem zawsze żałuję.

6. Twój ulubiony napój?
Kawa, najlepiej czarna. Oprócz normalnej z ekspresu piję jeszcze 5 kubków dziennie kawy orkiszowej. Oczywiście mniej więcej 5. 

7. Jesz i pijesz podczas czytania?
Jeść raczej nie. Pić tak. Często robię sobie herbatę i stawiam na parapecie i co jakiś czas piję sobie podczas lektury.

8. Czy kiedykolwiek chciałaś nazwać zwierze po bohaterze książki/filmu?
Jak byłam malutka, miałam może z 4 latka to dostałam maskotkę psa i nazwałam go Pieszczoch, tak jak pies z bajki Smerfy. Moja kuzynka za to jak była mała swojego pieska nazwała Szarik. Chyba nie muszę wyjaśniać skąd wzięło się to imię. 

9. Twój ulubiony gatunek książki.
Brak! Nie mam mojego ulubionego gatunku bo czytam mniej więcej wszystko.

10. Czy kiedykolwiek poznałaś kogoś przez internet z kim utrzymujesz kontakt?
Tak! Poznałam moją Pati z bloga Fluff z którą od 2 miesięcy około utrzymuję kontakt.

11. Odżywiasz się zdrowo czy jesz to na co masz ochotę.
W szkole jak wyciągam jedzenie to zawsze słyszę: "Jezu ty znowu te suchary??" :) W domu wygląda to inaczej. Jem to na co mam ochotę czasem jest to rukola a czasem czekolada.
 Następnej części spodziewajcie się po niedzieli.
Buziaki!











Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka