niedziela, 21 czerwca 2015

Bookathon : Day 1


Zaczynamy bookathon! Uhhh to był ciężki dzień, ponieważ wyzwanie na dzisiaj brzmiało: Dokończ książkę, której nie skończyłeś. Ponieważ w mojej biblioteczce znajdowała się tylko jedna pozycja spełniająca wyzwanie musiałam pogodzić się z faktem, że mam 24 godziny na przeczytanie Zagrożonych autorstwa C. J. Daugherty. Wielu ksiązkocholików wprost ubóstwia tę serię. Niestety ja do nich nie należę. Myślę, że nie będę pisać wam dokładnego streszczenia i recenzji książek w bookathonie.



Zagrożeni to trzecia część serii o Akademii dla dzieciaków z bogatych i wpływowych rodzin. Kryje ona wiele sekretów i nikt nie chce by wyszły one na jaw. 
Fabuła jest ciekawa, lecz potem zaczynają się niekończące rozmyślania głównej bohaterki czy woli tego czy tamtego chłopaka. W dodatku akcja Zagrożonych dzieje się po wypadku dziewczyny, więc wszyscy pytają ją w kółko czy dobrze się czuje i obchodzą jak z jajkiem. Osobiście wolę bohaterki, które potrafią postawić na swoim i o siebie zadbać. Niestety w tej książce takich nie znalazłam.
Jednak najbardziej nie mogłam znieść powtarzającego się 300000000 razy słowa OTWARŁAM. Proszę oświećcie mnie, bo możliwe, że jestem tępa i nie wiem, ale przez całe życie mówiłam OTWORZYŁAM a nie OTWARŁAM! Możliwe, ze obie formy są poprawne, lecz mnie to słowo aż raziło w oczy.


Podsumowanie 

Wyzwanie zaliczone
Przeczytane strony: 380
Ocena książki : 2/10 czyli NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE!
Ocena wyzwania: 5/10 To były prawdziwe tortury, ale dobrze, że zastałam do nich zmuszona. Nie znoszę niedokończonych książek na moich półkach
Wyzwanie na jutro: Przeczytaj książkę, która czeka na Ciebie już kilka lat.
Książka na jutro: Śmiesz nie to brzmi, ale jutro przeczytam Jutro autorstwa  Johna Marsdena.
Buziaki!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka