poniedziałek, 4 maja 2015

May Tag

Hej kochani! Dzisiaj troszkę z innej beczki. Opowiem wam jak spędziłam majówkę, która trwała niestety tylko trzy dni :(  Nie przedłużając zapraszam do czytania!




Majówkę spędziłam w Kołobrzegu u babci. Pociągi nie należą moich ulubionych środków transportu. Niestety właśnie nimi musiałam podróżować. Ludzie stawali sobie na głowie i przeciskali się to do wyjścia- to do toalety. W całym pociągu panował ogromny zaduch, ale na szczęście udało mi się dotrzeć bez większego opóźnienia.
Kołobrzeg  to naprawdę śliczne miasto. Moim zdaniem jest o wiele ładniejsze od Szczecina.



Babcia mieszka prawie przy samym morzu, ale do miasta też mamy blisko. Tak naprawdę Kołobrzeg jest malutki. Jednego dnia można obejść całe miasto, dlatego wszędzie chodzimy pieszo. Pomimo, że sezon letni jeszcze się nie rozpoczął na plaży było sporo ludzi (głównie emerytów, którzy przyjechali na wypoczynek do sanatorium).




Niestety musiałam zabrać ze sobą cały stos podręczników. Do historii, do niemieckiego, do biologii, lekturę z polskiego. Na szczęście te ''szkaradztwa'' nie zepsuły mi majówki!  Moim wiernym kompanem została ,, Zostań jeśli kochasz'' której recenzji możecie spodziewać się pod koniec tygodnia. Zabrałam się też za czytanie ,,Endgame'' lecz nie liczę, że w najbliższym czasie ją skończę (jeżeli czytałeś i rozumiesz tę książkę NAPISZ! ) 




Kocham spacerować po plaży. Nie patrzeć na to jak wyglądam czy jaka jest pogoda. To pewnie przez to powietrze. Łatwiej nim oddychać- jest czystsze i lżejsze. Rano nie ma tłumów ludzi. Większość woli się wyspać, zjeść w spokoju śniadanie, spędzić czas z rodziną. Ja wolę po prostu wyjść. Tak więc można powiedzieć, że całą majówką spędziłam na plaży!




Nie mam pojęcia czy taki Tag w ogóle istnieje, ale jeśli nie to właśnie go wymyśliłam. Jestem ciekawa waszych zdań czy wolicie same książki czy żebym raz na jakiś czas wstawiała coś o sobie. Za niecały miesiąc jadę do Londynu a więc po powrocie napiszę wam jak było! Buziaki!















Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka