sobota, 9 maja 2015

Kitty Book Tag


Tag polega na porównywaniu książek do kotów co jest przesłodkie! Bo kto nie kocha kotów? Te przesłodkie maluchy umieją każdemu poprawić humor. Tak samo jak książki! Dlatego serdecznie dziękuję Julii z bloga Bukowe opowieści za nominowanie mnie do tego tagu!




1. Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało

Tutaj idealnie pasuje cała trylogia Dotyku Julii. Tej genialnej serii brakuje jednego- następnej części! Co ja bym dała by przeczytać więcej książek o Julii, której dotyk zabija! 




2. Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w krótkim czasie.
Czy wy widzicie tego słodziaka obok?! Mówię wam będę takiego miała!
Co do książki jest nią bez dwóch zdań Zostań, jeśli kochasz. Przeczytałam ją szybko nie dlatego, że jest mi się podobała (a się nie podobała jak wiecie), ale dlatego, że ma tylko 240 stron.




3. Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.
  
W całej serii Pretty little Liars głównymi bohaterkami są Aria, Spencer, Emily i Hanna, dlatego znajduje ona tutaj miejsce.(Jeżeli nie czytaliście tej serii, to nie wiecie co tracicie!)




4. Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Niekończąca się lista! Wydaje mi się że od dawna dawien chciałam przeczytać Vogue, za kulisami świata mody ale jeszcze nie miałam okazji tak więc to ona zostaje moim Syjamem!



5. Ragdoll, czyli książka królewska.
Chyba, każdemu kto czytał Rywalki Kiery Cass słowo królewska kojarzy się z tą oto serią. Książka, dostojna w której płynie niebieska krew. Zdecydowanie zasługuje na to miejsce!






5. Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.
Sara Shepard jest znana głównie z serii Pretty Little Liars. Uwielbiam tę autorkę, ale za jej inną serią. Mam na myśli The Lying Game. Mogłabym ją czytać w kółko i nie mogę się doczekać kolejnej części!




Tak prezentuje się tag w moim wykonaniu. Ja nominuję:


Mam nadzieję, że wykonacie Tag na waszym blogu. Buziaki!





Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka