niedziela, 24 maja 2015

Celebrity Book Tag


Do tego tagu nominowała mnie moja kochana Pati z bloga Fluff - Me and books oraz Sandra z cudownego bloga Galeria Książek. Zaczynamy!




1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką.



O jej pięknie nie byyło w książce slowa, ale ja zawsze  wyobrażałam ją sobie jako bladą, długowłosą szczupłą dziewczynę. Oczywiście mowa tu o Teresie z Więźnia Labiryntu. Do końca wykazywała się wolą życia, uporem i mocnym charakterem. 

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem.



Jeżeli nie oglądaliście jeszcze Drugiego Oblicza to koniecznie musicie zobaczyć. Kocham ten film, Kocham Ryana w tym filmie i kocham Bradleya w tym filmie. Dlatego to miejsce zajmuje trylogia Diabelskich Maszyn. Jak w Darach Anioła od początku byłam Taem Jace, tak tu nie wiedziałam czy jestem za Willem czy Jemem. Wydaje mi się, że polubiłam obydwóch na raz!


3. Brangelina ( Angelina Jolie i Brad Pitt) - ulubiona literacka para.



Tej pary nie da się niekochać tak samo jak Julii i Warnera! (tak wiem mini spoljer :) jeżeli jesteś za adamem i Julią to przykro mi ).
Kocham tę parę jest idealna i jak już wcześniej pisałam chcę następną część!

4.Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałam.



Napiszę coś za co pewnie zostanę zlinczowana, ale nie lubię jej. Pomimo, ze grała w Niezgodnej i Gwiazd naszych wina, nie lubię jej. ale wracając do pytania, moim ulubionym a raczej ulubioną autorką jest Rainbow Rowell. Po przeczytaniu Eleonory i Parka miałam okropną ochotę na inne książki tej autorki! Na szczęście niedługo Fangirl!

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka ksiazka.



Nawet nie musiałam się zastanawiać. Mały Książę to najcudowniejsza krótka książka jaką czytałam!

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka



Nie jestem największą zwolenniczką tak zwanych cegiełek, ale mam jedną naprawdę wielkich rozmiarów na swojej półce. Mowa tu o Serii wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa. 


7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.



Bezapelacyjnie moim Leosiem jest Kosogłos i dobrze wiecie czyja śmierć. Nie chcę spojlerować. Chodzi mi konkretnie o postać która ginie w Kosogłosie jako jedna z pierwszych.


8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka.


Hum hum hum. Wiem, że powinno się cenić polską literaturę, tym bardziej polskich klasyków. Ale Quo Vadis Henryka Sienkiewicza to prawdziwa tortura. Pana Tadeusza przeczytałam z ochotą od deski do deski ale przez Quo Vadis przebrnąć nie mogę!

9. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona 



Hymmmm. Co ja takiego słodkiego czytałam? No tak! Nic! Nie lubię takich książek. Mogę jedynie powiedzieć, ze epilog w Black Ice był dla mnie za słodki, wręcz mdlący. 

10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria.



Nie mam swojej jednej ulubionej książki. Jeżeli chodzi o serię to The Lying Game, trylogię to Igrzyska Śmierci ale książkę ciężko mi wybrać. Wydaje mi się, że Jesteś cudem Reginy Brett. Jest to książka, która naprawdę potrafi podnieść na duchu i sprawić by niemożliwe stało się możliwe.

Mam nadzieję, że podobał wam się tag. A oto osoby, które nominuję. Buziaki!




Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka