niedziela, 12 kwietnia 2015

My first book tag

1. Pierwsza lektura



Książka którą znienawidziłam od pierwszej strony i do której byłam zmuszana przez rodziców i nauczycielkę. W skrócie jest ona o bardzo ciekawskim i natrętnym kocie, a każdy rozdział jest poświęcony osobnej literce oraz jej pisowni. NUDA!!!








2.Pierwsze książka, którą pokochałam



Bez zabawnych i cudownych przygód Kubusia Puchatka nie była bym taka jaka jestem. Pamiętam jak tata czytał mi ją wieczorem i ja omawialiśmy ją w szkole! Kocham tę książkę i często do niej wracam. Czasem czytam ją nawet mojemu młodszemu bratu.





3. Pierwsza książka, którą znienawidziłam

Wybranie tej książki było bardzo ciężkie, ponieważ chyba każda książka ma w sobie coś wspaniałego lub intrygującego. Wybrałam ,,Lek na śmierć'' ponieważ dwie wcześniejsze części bardzo mi się spodobały a tu wielkie BUM! i milion zwrotów akcji których James'owi Dashner'owi nie wybaczę!






4. Pierwsza książka, którą sama kupiłam


Nie jestem pewna czy na pewno to tę książkę kupiłam sama jako pierwszą ale doskonale pamiętam ten moment. Żałuję, że nie przeczytałam następnych części. Może kiedyś się za to zabiorę. W skrócie książka o rodzeństwie poznającym fascynujący ale niebezpieczny świat czarodziejskich stworzeń. 






5. Pierwsza książka, którą pożyczyłam

Nie mam najmniejszego pojęcia od kogo lecz tajemnicza osobo pożyczająca mi Kłamczuchy DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA! To dzięki tobie poznałam tą cudowna serię która przynajmniej do 12 części trzymała mnie w ciągłym napięciu.







6. Pierwsza książka, którą sprzedałam


Zaraz pomyślisz, że jestem straszną sknerą ponieważ sprzedałam tę książkę bratu. Nie wiem jak on to robi, ale zawsze ma pieniądze. A ja nigdy. Więc "oddałam" mu ją :) Tak naprawdę dzięki mnie pokochał tę serię!








7. Pierwsza książka, którą zrecenzowałam

To nie pomyłka. ,,Will Grayson, Will Grayson'' nie dostaje tego zaszczytnego miejsca, chociaż na tym blogu było pierwsze. Delirium zrecenzowałam na dawnym blogu, który prowadziłam z przyjaciółką. Cudowna książka o wadze i znaczeniu miłości. Godna pierwszej recenzji!







8. Pierwsza niedokończona książka



Na swoją obronę chcę powiedzieć, że naprawdę się starałam! Doszłam nawet do połowy i... pudło. Nie dałam rady. Widocznie przeczytanie tej książki nie jest mi pisane. Lepiej więc żebym do niej nie wracała :)







9. Pierwsza książka, która doprowadziła mnie do łez

Po przeczytaniu tego pytania moja podświadomość zaczęła głośno krzyczeć: OSTATNIA PIOSENKA! OSTATNIA PIOSENKA! Tak, w pewnym momencie po prostu się rozkleiłam. Historia nastoletniej Ronie której rodzice nie utrzymują kontaktu to prawdziwy wyciskacz łez!






10. Pierwsza książka, której ekranizację obejrzałam



Jako dziecko nie lubiłam chodzić do kina czy oglądać telewizji. Wydaje mi się więc, że to Igrzyskom przypadnie to miejsce. Książka naprawdę cudowna a co do ekranizacji nie mam nic do zarzucenia. Bardzo mi się spodobał dobór ról. 10/10!





11. Pierwsza seria, którą przeczytałam

Drugi raz w tym tagu wspominam o tej serii. Opowiada ona o 5 pięknych przyjaciółkach z bardzo brzydkimi sekretami. W momencie kiedy ich liderka- Ali- ginie w dziwnych okolicznościach, reszta dziewczyna zaczyna dostawać wiadomości z pogróżkami podpisane literą A.



12. Pierwsza ka, którą pamiętam z dzieciństwa


Już jako kilkumiesięczne dziecko miałam styczność z tą książka. Lato Muminków to bez wątpienia była moja ulubiona część. Jest ona o wielkiej powodzi, teatrze, szukaniu i odnajdowaniu. 








13. Pierwsza książka, na której wydanie czekałam




Po przeczytaniu Pretty Little Liars byłam ciekawa reszty książek Sary Shepard. Nie czekałam długo na wydanie The Lying Game z czego bardzo się cieszę bo to cudowna książka, również o sekretach i intrygach bliźniaczek które do 16 roku życia nie miały pojęcia o swoim istnieniu.







14.Pierwsza książka, do której świata chciałabym się przenieść


Ciężko było mi wybrać, ponieważ lubię swoje życie i nie chciałabym przenosić się do żadnej książki. Czas akcji Mechanicznego anioła to Londyn za czasów panowania królowej Wiktorii, czyli mniej więcej XIX wiek. Myślę, że odnalazłabym się w tej epoce ze względu na przełom pomiędzy elegancją a swobodą jaki zaczął się w tym czasie kształtować.


Mam nadzieję, że się tobie podoba. Jeśli chcesz możesz również zrobić taki tag na swoim blogu. Pisz czy chcesz więcej tagów tego typu. Komentuj! Obserwuj! Buziaki!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka